Praktisk info

Konkurrencer

Følg os på vores Facebook-side, Børne Park Rock, hvor vi løbende har konkurrencer, nyheder m.m.

Følg os på Facebook

Køb af mad og drikke

Arrangementet er pengeløst. Der købes klippekort til køb af mad og drikke på dagen. Der er mulighed for at købe klippekort med 5 eller 10 Klippekortene sælges dagen inden arrangementet samt ved indgangen på dagen. Alle aktiviteter i hallen er gratis, når billetten er betalt. Mad og drikke koster alt sammen 1 klip.

Vores ønske er at alt mad og drikke er til små priser, så alle børn kan være med. Dette kunne ikke lade sig gøre uden vores fantastiske sponsorer. De gør det muligt at lave dette fantastiske arrangement med kendte livekunstnere, og er med til at give børnene en uforglemmelig dag med deres venner.

Sikkerhed

Alle børn udstyres med et armbånd, hvor forældrene udfylder med navn samt tlf., så det er muligt at få fat i forældrene, hvis børnene vil hjem før arrangementet slutter. Det er ikke muligt for børnene at forlade hallen uden afhentning fra forældrene. Der er frivillige hjælpere ved alle udgange, således vi er sikre på at INGEN børn forlader hallen uden deres forældre. Dette gælder under hele arrangementet.

Billetsalg

Billetter til Børne Park Rock kan købes følgende steder:

  • Billetsalg.dk – søg Børne Park Rock
  • Dagli’ Brugsen Skodborg
  • Mads & Stine, Vejen
  • Vejen Idrætscenter, Vejen

Denne liste opdateres løbende.

Sponsorer

Dette fantastiske arrangement kunne ikke lade sig gøre uden opbakning fra vores mange sponsorer. Vi er så taknemmelige for at de vælger at være en del af Børne Park Rock. Uden dem – ingen Børne Park Rock.

Husk at støt vores sponsorer – De støtter os.

Er du endnu ikke på listen herunder, og ønsker du at være en del af Børne Park Rock, så tøv ikke med at kontakte: Malene Bruun på tlf. 22468720

Bag Om Børne Park Rock

Hvem er vi?

Styregruppen bag Park Rock er:

  • Formand Malene Bruun: Ansvarlig for Musik, Sponsorer og planlægning.
  • Næstformand Stine Christensen: Ansvarlig for Musik, Merchandise og planlægning.
  • Marianne Maribo: Ansvarlig for Økonomi
  • Birgitte Østerhaab: Ansvarlig for frivillige hjælpere
  • Karine Juulsen: Ansvarlig for frivillige hjælpere
  • Lene Schuldt: Ansvarlig for Indkøb
  • Vivi Boisen: Ansvarlig for Indkøb

Men…. De allervigtigste er alle vores frivillige hjælpere. I løbet af dagene op til, på dagen og ikke mindst dagen derpå står omkring 65 hjælpere til rådighed for at skabe de bedste rammer for arrangementet, og ikke mindst sørger for at jeres børn får den fedeste oplevelse.

Har i nogen spørgsmål er i velkommen til at henvende jer til Malene på tlf. 22468720 eller kontakte os via vores Facebook-side.

Tak til samarbejdspartnere